Α.Π.Σ. ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ

νοῦς ὑγιής ἐν σώματι ὑγιεῖ

ΜΟΥΣΕΙΟ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΥ ΔΡΟΜΟΥ marathon ΦΛΟΓΑ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΕΟΣΛΜΑ-Υ
Δευτέρα, 07 Απρίλιος 2014 00:00

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΗ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΕΞΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ -ΑΘΛΗΤΡΙΑ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΩΝ ΘΕΡΑΠΕΙΩΝ ΜΑΡΙΝΑ ΜΗΤΡΑΤΖΑ. Κύριο

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)

Συμβουλές για καλή υγεία και ευεξία 10 γρήγοροι τρόποι για να τονωθείτε στο λεπτό! 

 

(απο την Μαρίνα Μητρατζά, ειδική μασσερ- αθλήτρια κολύμβησης.)MARINA1

Πόσες φορές δεν έχουμε αναρρωτηθεί γιατί δεν αισθανόμαστε καλά, γιατί ξυπνάμε με οκνηρία, πολλές φορές κουρασμένοι ακόμα και σαν να έχει περάσει τραίνο απο πάνω μας, ενω κοιμηθήκαμε, τι πάει στραβά στη διάρκεια της ημέρας μας , είμαστε άκεφοι, ζαλιζόμαστε δεν έχουμε ενέργεια και ζορισόμαστε να συγκεντρωθούμε στους στόχους μας αλλά και στην καθημερινότητα.Γιατί νοιώθουμε άγχος, γιατί είμαστε τόσο άκεφοι, τι έχουμε κάνει λάθος. Η Μαρίνα Μητρατζά φιλη και μέλος του ΜΙΛΤΙΑΔΗ ΑΠΣ ΜΑΡΑΘΩΝΑ έρχεται για να μας δώσει κάποιες μυστικές και ίσως σε κάποιυς γνωστές συμβουλές που μπορούν να βοηθήσουν στην έντονη καθημερινότητα μας!

 

 

1.Για να μειώσετε το άγχος. Τρίψτε τους λοβούς

των αυτιών σας για να απαλύνετε τον πονοκέφαλο και να απομακρύνετε τις κακές σκέψεις.

2.Για να τονωθείτε. Πιείτε ένα ποτήρι νερό (ακόμη και πριν νιώσετε δίψα). Η αφυδάτωση συνήθως σας εξασθενεί.

3.Για καλή διάθεση. Μη διστάσετε να γελάσετε δυνατά. Το χιούμορ βελτιώνει τη διάθεση και μπορεί να σας βοηθήσει να ασχοληθείτε με περισσότερες ενεργητικές δραστηριότητες.

4.Για ευεξία. Επικεντρωθείτε στην αναπνοή σας. Οι βαθιές αναπνοές από την κοιλιακή χώρα θα ηρεμήσουν τους χτύπους της καρδιάς σας και θα «στείλουν» οξυγόνο σε όλο το σώμα.

5.Για να ξυπνήσετε. Κάντε ένα ντους με εναλλαγή ζεστού και κρύου νερού. Το κρύο νερό θα σας ξυπνήσει. Όταν μάλιστα το εναλλάσσετε από κρύο σε ζεστό, η αυξομείωση της θερμοκρασίας θα σας τονώσει, χαρίζοντας σας ενέργεια όλη μέρα. 6.Για να αποκτήσετε ενέργεια. Απολαύστε τον ήλιο (χωρίς να το παρακάνετε). Το φως διεγείρει τους νευρομεταβιβαστές του εγκεφάλου, όπως τη σεροτονίνη και την ντοπαμίνη, οι οποίες αυξάνουν την ενεργητικότητα.

7.Για να ασκήσετε τον νου. Αλλάξτε δρόμο. Ακόμη και κάτι τόσο απλό όπως η οδήγηση και το περπάτημα από έναν διαφορετικό δρόμο, μπορεί να διεγείρει τον εγκέφαλό σας, και να σας αυξήσει την ενέργεια.

8.Για να μειώσετε το στρες. Κοιμηθείτε, για πολύ λίγο. Θα σας αναζωογονήσει! Αλλά μην κοιμηθείτε πολύ, γιατί έπειτα θα νιώσετε χειρότερα.

9.Για να ηρεμήσετε. Περάστε λίγο χρόνο με τον εαυτό σας. Οι ειδικοί αποκαλούν τους ενοχλητικούς ανθρώπους «ενεργειακά βαμπίρ», που κλέβουν την ενέργεια σας. Κάντε λίγη παρέα με τον εαυτό σας, αφήνοντας για λίγο τις... «κακές παρέες».

10.Για να ενεργοποιηθείτε. Ξεκινήστε μια νέα δραστηριότητα. Η εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας ή ένα πνευματικό παιχνίδι όπως το σκάκι, είναι δύο καλοί τρόποι να μειώσετε την πνευματική κούραση. Η άποψη ότι το ανθρώπινο σώμα λειτουργεί σαν μηχανή έχει αντικατασταθεί από μια πιο ολιστική άποψη, συμφωνά με την οποία το μυαλό, τα συναισθήματα, το περιβάλλον και οι κοινωνικοί παράγοντες παίζουν ρόλο στην κατάσταση της υγείας μας. Γι’ αυτό και οι ολιστικές θεραπείες θεωρούνται μια πιο ολοκληρωμένη προσέγγιση απέναντι στην ασθένεια. Η στάση μας απέναντι στη ζωή και σε ότι μας επηρεάζει. Ο τρόπος ζωής μας Η κατανάλωση νερού Η κατανάλωση τροφής και η θρεπτική της αξία Ο καθαρός αέρας Η ξεκούραση, η χαλάρωση και η άσκηση Οι διαπροσωπικές μας σχέσεις Η πιθανή χρήση συμπληρωμάτων Η στάση μας απέναντι στη ζωή “Θετική Σκέψη”. Μπορεί να ακούγεται κοινότυπο άλλα είναι μια πολύ καλή στρατηγική που θα βοηθήσει να τα καταφέρουμε σε δύσκολες περιόδους. Η αισιόδοξη, θετική σκέψη είναι ο καλύτερος δρόμος για να αντιμετωπίσουμε προσωπικά και εργασιακά προβλήματα. Εάν μπορούμε να αντιμετωπίζουμε με αισιοδοξία κάθε εμπόδιο, τότε και ο οργανισμός μας θα μπορεί να αντιμετωπίζει καλύτερα την ασθένεια!

Προσθήκη σχολίου

Σιγουρευτείτε πως έχετε εισάγει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες με το σύμβολο (*). Ο κώδικας HTML δεν επιτρέπεται.